Zatrudnimy pecjalistę ds. obsługi Klienta
PKP CARGO TERMINALE Sp. z o.o. z siedziba w Żurawicy ul. Kolejowa 55, poszukuje kandydata do pracy na stanowisko specjalisty ds. obsługi Klienta, (miejsce pracy Żurawica),
Jako specjalista ds. obsługi klienta będziesz odpowiedzialny/a za:
- Inicjowanie i udział w prowadzeniu spraw o udzielenie zamówień oraz sporządzania umów z wyłonionymi podmiotami w zakresie prowadzonych spraw,
- Kompleksową obsługę przydzielonych klientów w zakresie prawidłowego wykonania usług przeładunkowych i spedycyjnych,
- Ścisłą współpracę z Biurami Handlowymi i Zakładami PKP CARGO S.A. w zakresie usług spedycyjnych i przeładunkowych objętych umowami handlowymi,
- Opracowanie i składanie ofert handlowych dla klientów spółki, zakładów PKP CARGO S. A.
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Bieżące rozliczanie finansowe wykonanych usług przeładunkowych i na podstawie otrzymanej dokumentacji,
- Przygotowanie projektów umów przeładunkowych i uzgadnianie merytoryczne z komórkami organizacyjnymi spółki,
- Sporządzanie faktur VAT za wykonywane usługi przeładunkowe, wysyłanie do klientów,
- Obsługę portalu E-Faktura w zakresie elektronicznego przekazywania dokumentów (faktur wraz z załącznikami),
- Przygotowanie zestawień oraz raportów z obszaru obsługi klienta,
- Organizacja wynajmu podmiotów zewnętrznych do prowadzenia prac przeładunkowych na terminalach, sporządzanie umów.
- Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi spółki.
Oczekujemy od Ciebie:
- minimum średniego wykształcenia, mile widziane wyższe o specjalności rachunkowość/marketing,
- minimum 2- letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta,
- ambicji i chęci uczenia się,
- dobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniu,
- znajomości MS Office (znajomość systemu Optima – moduł faktury będzie dodatkowym atutem),
- praktycznej wiedzy z zakresu profesjonalnej i kompleksowej obsługi klienta,
- umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem oraz analizy potrzeb i oczekiwań klientów,
- mile widziana znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego lub angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym
Oferujemy Tobie:
- nasi pracownicy współpracują z nami na podstawie umowy o pracę,
- ubezpieczenie grupowe,
- nie zapominamy o szkoleniach dla naszych pracowników, które są przyznawane w ramach rozwoju zawodowego,
- w naszej firmie nie pracujemy w sztywno określonych godzinach, pracę można zacząć pomiędzy godziną 06:00 a 9:00,
- dodatki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, imprezy integracyjne, wycieczki organizowane przez Pracodawcę, dofinansowanie do zajęć sportowych).
- możliwość wykupu ulg przejazdowych na wszystkie rodzaje pociągów (99% ulgi dla pracownika).
Wymagane dokumenty
CV łącznie ze zgodą o przetwarzaniu danych osobowych związanych z naborem na stanowisko o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ogólnym Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”),
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów, świadectwa),
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,
- Dokumenty potwierdzające staż pracy.
List motywacyjny, CV z wyrażoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych muszą być podpisane przez kandydata
Dokumenty należy dostarczyć do dnia 20 stycznia 2023r. do PKP CARGO TERMINALE sp. z o.o. ul. Kolejowa 55, 37-710 Żurawica – Dział Kadr parter pokój nr 7 lub pocztą e-mail na adres: alicja.duda@pkpcargoterminale.com
Kontakt:
OSTRZEŻENIE PRZED NIEUCZYCIWYMI OGŁOSZENIODAWCAMI!
Ostrzegamy przed nieuczciwymi ofertami pracy, w których anonimowi ogłoszeniodawcy proszą o przesłanie numeru dowodu osobistego lub jego skanu, numeru PESEL, adresu zamieszkania i numeru telefonu, Twoich zdjęć lub żądają opłacenia z góry procesu rekrutacji, biletów, noclegów (w szczególności dotyczy ofert pracy za granicą i próśb o wpłatę pieniędzy za pośrednictwem Western Union Money Transfer), opłat za materiały (praca chałupnicza, składanie długopisów lub biżuterii) itp., zatelefonowania lub wysłania wiadomości SMS pod płatny numer telefonu, pobrania pliku z internetu, wykonania przelewu bankowego nawet na kwotę 1 grosza (nowy rodzaj oszustw, wyłudzenie kredytu). Zanim wyślesz CV poproś autora ogłoszenia o podanie nazwy firmy i jej pełnych danych teleadresowych (w tym numeru REGON). Następnie zweryfikuj ich prawdziwość. Uczciwi pracodawcy nie mają żadnych powodów do publikacji anonimowych ofert pracy, nigdy NIE ŻĄDAJĄ podania swoich danych osobowych, założenia konta bankowego, wykonania przelewu. Bądź ostrożny, nie ryzykuj!
To ostrzeżenie wyświetlane jest przy każdym ogłoszeniu z działu PRACA, przedstawia najpopularniejsze mechanizmy oszustw i nie należy go wiązać z konkretnym ogłoszeniem.
Administrator serwisu ogłoszeniowego