Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma Media-Sys Sp. z o. o. poszukuje Specjalistę / Specjalistkę ds. Obsługi Klienta:
Twój zakres obowiązków:
-Kontakt telefoniczny/mailowy z Klientami
-Budowanie pozytywnej relacji z Klientami i opieka nad nimi,zapewnienie wysokiej jakości obsługi
-Rozpoznawanie potrzeb Klientów i oferowanie im spersonalizowanych rozwiązań
-Realizacja zamówień Klientów oraz monitorowanie statusu zamówień
-Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej Obsługi Klienta
-Utrzymywanie i aktualizacja informacji na temat Klientów w systemie CRM
-Dbanie o pozytywny wizerunek firmy poprzez profesjonalne i uprzejme podejście do Klientów
-Raportowanie wyników swojej pracy oraz dostarczanie informacji o potrzebach Klientów i sugestiach na ich temat
Nasze wymagania:
-Umiejętność słuchania i rozumienia potrzeb Klientów
-Znajomości obsługi komputera i narzędzi biurowych
-Umiejętności pracy w zespole
-Wysoka komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
-Dobra organizacja własnej pracy
-Chęć do nauki i zdobywania doświadczenia
To oferujemy:
-Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie działającej na rynku lokalnym
-Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie za osiągane cele
-Możliwość zdobycia doświadczenia w branży telekomunikacyjnej
-Szkolenia i kursy pozwalające na rozwój zawodowy
-Pracę w młodym zespole
-Możliwość pracy na najnowszych technologiach
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy podany w ogłoszeniu , w temacie prosimy o wpisanie
"Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta"
Informujemy, że odezwiemy się tylko do wybranych kandydatów.
Autor: MEDIA-SYS
Kontakt:
OSTRZEŻENIE PRZED NIEUCZYCIWYMI OGŁOSZENIODAWCAMI!
Ostrzegamy przed nieuczciwymi ofertami pracy, w których anonimowi ogłoszeniodawcy proszą o przesłanie numeru dowodu osobistego lub jego skanu, numeru PESEL, adresu zamieszkania i numeru telefonu, Twoich zdjęć lub żądają opłacenia z góry procesu rekrutacji, biletów, noclegów (w szczególności dotyczy ofert pracy za granicą i próśb o wpłatę pieniędzy za pośrednictwem Western Union Money Transfer), opłat za materiały (praca chałupnicza, składanie długopisów lub biżuterii) itp., zatelefonowania lub wysłania wiadomości SMS pod płatny numer telefonu, pobrania pliku z internetu, wykonania przelewu bankowego nawet na kwotę 1 grosza (nowy rodzaj oszustw, wyłudzenie kredytu). Zanim wyślesz CV poproś autora ogłoszenia o podanie nazwy firmy i jej pełnych danych teleadresowych (w tym numeru REGON). Następnie zweryfikuj ich prawdziwość. Uczciwi pracodawcy nie mają żadnych powodów do publikacji anonimowych ofert pracy, nigdy NIE ŻĄDAJĄ podania swoich danych osobowych, założenia konta bankowego, wykonania przelewu. Bądź ostrożny, nie ryzykuj!
To ostrzeżenie wyświetlane jest przy każdym ogłoszeniu z działu PRACA, przedstawia najpopularniejsze mechanizmy oszustw i nie należy go wiązać z konkretnym ogłoszeniem.
Administrator serwisu ogłoszeniowego