Zatrudnimy pecjalistę ds. obsługi Klienta
PKP CARGO TERMINALE Sp. z o.o. z siedziba w Żurawicy ul. Kolejowa 55, poszukuje kandydata do pracy na stanowisko specjalisty ds. obsługi Klienta, (miejsce pracy Żurawica),
Jako specjalista ds. obsługi klienta będziesz odpowiedzialny/a za:
- Inicjowanie i udział w prowadzeniu spraw o udzielenie zamówień oraz sporządzania umów z wyłonionymi podmiotami w zakresie prowadzonych spraw,
- Kompleksową obsługę przydzielonych klientów w zakresie prawidłowego wykonania usług przeładunkowych i spedycyjnych,
- Ścisłą współpracę z Biurami Handlowymi i Zakładami PKP CARGO S.A. w zakresie usług spedycyjnych i przeładunkowych objętych umowami handlowymi,
- Opracowanie i składanie ofert handlowych dla klientów spółki, zakładów PKP CARGO S. A.
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Bieżące rozliczanie finansowe wykonanych usług przeładunkowych i na podstawie otrzymanej dokumentacji,
- Przygotowanie projektów umów przeładunkowych i uzgadnianie merytoryczne z komórkami organizacyjnymi spółki,
- Sporządzanie faktur VAT za wykonywane usługi przeładunkowe, wysyłanie do klientów,
- Obsługę portalu E-Faktura w zakresie elektronicznego przekazywania dokumentów (faktur wraz z załącznikami),
- Przygotowanie zestawień oraz raportów z obszaru obsługi klienta,
- Organizacja wynajmu podmiotów zewnętrznych do prowadzenia prac przeładunkowych na terminalach, sporządzanie umów.
- Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi spółki.
Oczekujemy od Ciebie:
- minimum średniego wykształcenia, mile widziane wyższe o specjalności rachunkowość/marketing,
- minimum 2- letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta,
- ambicji i chęci uczenia się,
- dobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniu,
- znajomości MS Office (znajomość systemu Optima – moduł faktury będzie dodatkowym atutem),
- praktycznej wiedzy z zakresu profesjonalnej i kompleksowej obsługi klienta,
- umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem oraz analizy potrzeb i oczekiwań klientów,
- mile widziana znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego lub angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym
Oferujemy Tobie:
- nasi pracownicy współpracują z nami na podstawie umowy o pracę,
- ubezpieczenie grupowe,
- nie zapominamy o szkoleniach dla naszych pracowników, które są przyznawane w ramach rozwoju zawodowego,
- w naszej firmie nie pracujemy w sztywno określonych godzinach, pracę można zacząć pomiędzy godziną 06:00 a 9:00,
- dodatki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, imprezy integracyjne, wycieczki organizowane przez Pracodawcę, dofinansowanie do zajęć sportowych).
- możliwość wykupu ulg przejazdowych na wszystkie rodzaje pociągów (99% ulgi dla pracownika).
Wymagane dokumenty
CV łącznie ze zgodą o przetwarzaniu danych osobowych związanych z naborem na stanowisko o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ogólnym Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”),
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów, świadectwa),
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,
- Dokumenty potwierdzające staż pracy.
List motywacyjny, CV z wyrażoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych muszą być podpisane przez kandydata
Dokumenty należy dostarczyć do dnia 20 stycznia 2023r. do PKP CARGO TERMINALE sp. z o.o. ul. Kolejowa 55, 37-710 Żurawica – Dział Kadr parter pokój nr 7 lub pocztą e-mail na adres: alicja.duda@pkpcargoterminale.com
Ogłoszenie nr 693621, z dnia: 2023-01-16
KONTAKT:
email:
Prosimy o poinformowanie osoby kontaktowej, że ogłoszenie zostało znalezione na
www.ogloszenia.przemysl.pl
Pomoże to nam w skutecznej promocji serwisu. Dziękujemy