Asystenka Kierownika (praca administracyjno-biurowa)
Firma Transbet Betoniarnie poszukuje osoby na stanowisko Asystentki Kierownika (praca administracyjno biurowa) na terenie Przemyśla. Praca 7-15 od poniedziałku do piątku, pełny etat, umowa o pracę.
Wymagania:
-doświadczenie w pracy administracyjnej
-bardzo dobra znajomość obsługi MS Offie (exel, word, itd.) oraz urządzeń biurowych
- dobra organizacja pracy
- minimalne doświadczenie w pracy na programach Comarch Optima lub inny (wystawianie dok. sprzedażowo-zakupowych)
- zaangażowanie, dokładność i sumienność wykonywanej pracy
- minimum komunikatywna znajomość j. angielskiego
Obowiązki:
- pomoc w rekrutacji nowych pracowników
- prowadzenie dokumentacji pracowników
- tworzenie zestawień i raportów finansowych
- współpraca z księgowością i kadrami
- bieżące zamówienia
- rozwiązywanie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem i rozliczeniem pracowników
Oferujemy:
- Stabilną i rozwojową pracę
- miłą atmosferę :)
Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV ze zdjęciem w pdf. na adres : ilona@transbet.com.pl
Autor: Ilona
Ogłoszenie nr 693768, z dnia: 2023-01-18
KONTAKT:
email:
kom.:664412689
Prosimy o poinformowanie osoby kontaktowej, że ogłoszenie zostało znalezione na
www.ogloszenia.przemysl.pl
Pomoże to nam w skutecznej promocji serwisu. Dziękujemy