Szukam pracy w biurze, kancelarii, sekretariacie
Posiadam 12 letnie doświadczenie jako specjalista ds administracji.
Mam szeroki zakres usług, które wykonuję z ogromnym zaangażowaniem i rzetelnością.
Z łatwością pomogę w:
- zarządzanie administracją i pełna obsługa sekretariatu
- przyjmowanie i obsługa telefoniczna interesantów
- kontrola i archiwizacja dokumentacji
- koordynowanie przebiegu dokumentacji między poszczególnymi działami
- wsparcie zarządu spółki
- monitorowanie i zaopatrywanie w niezbędne do prowadzenia biura i firmy artykuły
- przyjmowanie, kompletowanie, przygotowywanie i wysyłka korespondencji zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej
- obsługa urządzeń biurowych
- wsparcie kadrowe: prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów, świadectw pracy, prowadzenie kalendarza urlopowego, kontrola terminowości badań lekarskich i szkoleń BHP)
- obsługa kasy fiskalnej
- obsługa komputera (programy biurowe Word, Excel, Canva)
- fakturowanie - Elisoft, Subiekt GT
- koordynacja i współpraca z zewnętrznymi firmami (biuro rachunkowe, kancelaria prawna, usługi BHP, usługi kurierskie)
- obsługa mailowa
Zachęcam do kontaktu.
Jestem przekonana, że moje doświadczenie i osobowość będą świetnym duetem wspierającym Państwa biuro, kancelarię czy sekretariat.
Ogłoszenie nr 703941, z dnia: 2023-08-10
KONTAKT:
email:
Autor zastrzegł swój adres e-mail*
* - Aby wysłać e-mail do autora ogłoszenia wejdź na stronę www z ogłoszeniem i kliknij w link "Kliknij aby odpowiedzieć na ogłoszenie"
Prosimy o poinformowanie osoby kontaktowej, że ogłoszenie zostało znalezione na
www.ogloszenia.przemysl.pl
Pomoże to nam w skutecznej promocji serwisu. Dziękujemy